Project Ultragement

Bez kategorii
9 wrz 2011 02:04

Podczas gdy interfejsy w pocie czoła przerabiały pizzę z colą na kilometry, do procesora wparowała myśl, która następnie  zgodnie z dewizą „dziel i rządź” rozpączkowała na 3 wątki:

1. kolarz ma dojechać

2. team w wozie technicznym też ma dojechać

3. sponsorzy i kibice mają mieć wymierne korzyści i zadowolenie.

Na taką trójcę dzieli się cel główny „w ramach Race Around Austria (RAA) pokonać na rowerze 2200km w 6 dni”, wokół którego budujemy właśnie team. Kolejną rzeczą będzie identyfikacja obszarów, które trzeba ogarnąć. Te 3 punkty można dalej podzielić na dwa: „co trzeba zrobić przed wyścigiem” i „co trzeba zrobić w trakcie”.

Spróbuję coś tu dopisać jako wstęp do dyskusji w zespole:

1 „przed”: trening, plany treningowe, dieta, serwis sprzętu, zakup nowego roweru, zakup trenażera, ew. przetrenowanie, ew. choroby i kontuzje

1 „w trakcie”: jazda, sen, picie, jedzenie, ubrania, taktyka jazdy, części zamienne, zapasowy rower, masaże, ew. kontuzje, ew. wypadki na drodze

2 „przed”: dobór zespołu, ustalenie zasad w zespole, wynajem auta, zaplanowanie podróży, ubezpieczenia, zaopatrzenie w picie, jedzenie, ubrania, zabezpieczenie urządzeń nawigacyjnych, zapewnienie oświetlenia nocnego dla kolarza, dostosowanie auta do wymogów regulaminu wyścigu, test długotrwałej jazdy z kolarzem przed maską

2 „w trakcie”: kierowanie na zmiany, odpoczynek kierowców, tankowanie, ew. postępowanie w razie awarii lub wypadku auta, jedzenie i picie dla załogi,relaks w warunkach monotonnego jechania za rowerem przez 6 dni

3 „przed”: pozyskanie sponsorów biznesowych i indywidualnych, ustalenie wymiernych korzyści, marketing w Internecie, blog śledzący postępy kolarza i teamu w przygotowaniach, przygotowanie atrakcyjnego serwisu www i zapewnienie mu oglądalności, projekt znaku ultrakolarz.pl,  koszulki, ulotki, wyświetlacz LED na dach auta, kontent dla wyświetlacza, naklejki na auto, foto i wideo z przygotowań do wyścigu, komunikacja do potencjalnych kibiców – jak śledzić wyścig

3 „w trakcie”: relacja online na stronie, facebooku i twitterze,  wyświetlanie aktualnej sytuacji wyścigu i reklam na LEDach na aucie, komunikacja do sponsorów Time Stations (chodzi o to, że każdy może być sponsorem danego odcinka trasy (TS)), pisanie na facebooka i twittera, rozdawanie ulotek…

One comment to Project Ultragement

  • Krwawy Heniek

    to sie nazywa przemyslane i profesjonalne podejscie. bardzo daleko mi do ciebie, ale za to tuz przed raa stane sie licencjonowanym technikiem masazysta zatem moje uczestnictwo wciaz jest mozliwe – jak nie jako kolaz to moze masazysta 🙂

Dodaj komentarz