Udział Polski w Race Around Austria to złożone przedsięwzięcie, w którym będzie sporo miejsca dla sponsorów. Sponsorzy właściwie wejdą w skład teamu uzyskując konkretne korzyści:
PRZED WYŚCIGIEM:
- 400h emisji reklamy na kolarzu i rowerze z czego 200h w godzinach szczytu na najbardziej ruchliwych ulicach Warszawy (biorąc pod uwagę natężenie ruchu reklama zostanie obejrzenie 800 000 razy)
- reklama na ulotkach promujących udział Polski w RAA
- reklama na stojakach rowerowych w najbardziej rowerowych miejscach Warszawy
- reklama na stronie projektu i na blogu ultrakolarz.pl
- raporty z testów produktów używanych w trakcie przygotowań (sprzęt, akcesoria, ubranie, odżywki…)
- coaching mentalny dla osób wybranych przez sponsora
- plany treningowe dla osób wybranych przez sponsora
W TRAKCIE WYŚCIGU:
- 120h emisji reklamy na kolarzu, rowerze oraz koszulkach team’u
- reklama na ulotkach dystrybuowanych z wozu technicznego na odcinku 2200km trasy dokoła Austrii
- dystrybucja gadżetów sponsora z wozu technicznego na odcinku 2200km trasy dokoła Austrii
- reklama w trakcie bezpośredniej relacji w Internecie (GPS-tracking i wiadomości z trasy pisane przez team z wozu technicznego)
- reklama na wozie technicznym
- możliwość włączenia do teamu przedstawicieli sponsora
PO WYŚCIGU:
- prezentacja nazwy logo sponsora w mediach
- prawo do wykorzystania materiałów foto i wideo powstałych w trakcie przygotowań w wyścigu
Tak to wygląda na dziś, ale twórczość w tym temacie nie ma granic i wszystko zależy od tego co wymyślimy dla sponsora, żeby osiągnął zamierzony efekt.