Sponsor konkretnie zadowolony

Bez kategorii
11 paź 2011 01:28

Udział Polski w Race Around Austria to złożone przedsięwzięcie, w którym będzie sporo miejsca dla sponsorów. Sponsorzy właściwie wejdą w skład teamu uzyskując konkretne korzyści:

PRZED WYŚCIGIEM:

  1. 400h emisji reklamy na kolarzu i rowerze z czego 200h w godzinach szczytu na najbardziej ruchliwych ulicach Warszawy (biorąc pod uwagę natężenie ruchu reklama zostanie obejrzenie 800 000 razy)
  2. reklama na ulotkach promujących udział Polski w RAA
  3. reklama na stojakach rowerowych w najbardziej rowerowych miejscach Warszawy
  4. reklama na stronie projektu i na blogu ultrakolarz.pl
  5. raporty z testów produktów używanych w trakcie przygotowań (sprzęt, akcesoria, ubranie, odżywki…)
  6. coaching mentalny dla osób wybranych przez sponsora
  7. plany treningowe dla osób wybranych przez sponsora

W TRAKCIE WYŚCIGU:

  1. 120h emisji reklamy na kolarzu, rowerze oraz koszulkach team’u
  2. reklama na ulotkach dystrybuowanych z wozu technicznego na odcinku 2200km trasy dokoła Austrii
  3. dystrybucja gadżetów sponsora z wozu technicznego na odcinku 2200km trasy dokoła Austrii
  4. reklama w trakcie bezpośredniej relacji w Internecie (GPS-tracking i wiadomości z trasy pisane przez team z wozu technicznego)
  5. reklama na wozie technicznym
  6. możliwość włączenia do teamu przedstawicieli sponsora

PO WYŚCIGU:

  1. prezentacja nazwy logo sponsora w mediach
  2. prawo do wykorzystania materiałów foto i wideo powstałych w trakcie przygotowań w wyścigu

Tak to wygląda na dziś, ale twórczość w tym temacie nie ma granic i wszystko zależy od tego co wymyślimy dla sponsora, żeby osiągnął zamierzony efekt.

Dodaj komentarz